Ezen az oldalon a cafeblogos és fitneszanyu blogos cikkeim közül a legnépszerűbbeket találod :)

A megfeszített kar (bicepsz) az erő jelképe, mégis sok nő (talán pont ezért?) kihagyja a kar gyakorlatokat. Itt a blogban már többször hangsúlyoztam a teljes test edzését, a "csak hasazom és kicsit combozom"-jellegű edzések ellenében - és a karok edzése is fontos része a teljes testes programnak!

Személyi edzők szedték össze, hogy mik azok a leggyakoribb (és legegyértelműbb) hibák, amik egészségünk és álomalakunk útjába állnak! Némelyik talán egyértelmű, de van köztük olyan is, amire biztosan nem is gondoltál!

Miben különbözik egy profi edzése a kezdőétől?! Ha Te is érezted már azt, hogy sötétben tapogatózol edzés terén, és kesze-kuszának érzed az edzéstervedet (ha egyáltalán van ilyen) - ez a bejegyzés Neked szól!

A lábedzés az alsó végtag edzését jelenti: a farizmokat, a comb izmait, és a vádlit. A női fejekben hatalmas káosz uralkodik a lábedzéssel kapcsolatban, mert fogalmuk sincsen, pontosan mi is a teendő, ha nem elégedettek a combjukkal vagy a fenekükkel. Hulljon hát le a lepel a formás láb titkáról végre!

Csak május környékén kezdünk az alakunk, plusz kilók miatt, hiszen akkor kezdünk "levetkőzni" - most ősszel-télen azonban egy kis megnyugvással tapasztaljuk, hogy még megbújhatunk a nagy kabátunk mögött. Ilyenkor kevésbé nagy a motiváció az alakformálásra, fogyásra, pedig pontosan az őszi időszak az, amikor el kell kezdeni edzeni - hiszen már csak...

A NAGY KÉRDÉS: Szabad-e mozogni a szoptatás alatt? Van-e lehetőség úgy mozogni, hogy a baba továbbra is elégedett legyen az anyatejjel? Van-e valami általános szabály? - És a válasz: Bizony van! A pulzuskontroll!

A motivációs videókkal és képekkel egy baj van: nem mindenkinek válik be. Vagy nem mindig. A motiváció nagyon sokat segít az edzésben, de csak akkor ha a NEKED megfelelő formáját választod! A legelterjedtebb ön-motivációs módszer, ha az elérendő "álom alak" képeit rakod ki a faladra - ez azonban csak egy a sok motivációs eszköz közül! Most...

Minden nő másképp reagál szülés után: egyesek hetekig, hónapokig küzdenek az új élet kihívásaival, lábadoznak, és a fontossági lista utolsó helyén áll az edzés - mások alig várják, hogy (újra) elkezdhessenek edzeni.

Diétáztál már? Akkor tudod, hogy ilyenkor néha ölni tudnánk valami édes falatért. Hogyan nassoljunk kevesebb kalóriát??? Jó kérdés, és vagyunk páran, akik úgy várjuk erre a kérdésre a választ, mint a messiást :) A fincsi fehérje turmixokon kívül azért van 1-2 lehetőség... Ilyen például a banános-túró: